fbpx

Доставка та оплата

ДОСТАВКА

В інтернет-магазині Fresh Rose представлений широкий вибір способів оплати:

  1. Готівкою при отриманні замовлення.
  2. Банківською картою VISA або MasterCard, валюта оплати UAH.

Покупець самостійно оформляє замовлення онлайн в інтернет-магазині або за допомогою телефонних засобів зв’язку за контактами, вказаними в інтернет-магазині. Повна вартість товару вказується на сторінках інтернет-магазину Продавця.

Ціни на Товари і послуги можуть змінюватися в залежності від кон’юнктури ринку, що відбивається на цінах в інтернет-магазині. Продавець не може змінювати ціну для конкретного Покупця, в разі, якщо той вже прийняв умови Продавця та здійснив у встановленому цим договором порядку оплату Товару (послуг).

Покупець оплачує замовлення протягом 2-х робочих днів (в розмірі 100% передплати) за допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, що вказаний в рахунку.

 

Година доставки.

Якщо ви оформляєте замовлення з доставкою, його необхідно оформити за 2-3 години до часу, коли він повинен бути вручений одержувачу.
Доставку можна замовити як на власну адресу, так і на адресу людини, якій ви хочете зробити подарунок.
Доставка по Львову здійснюється щодня з 9:00 до 18:00.


Тарифи доставки
Кілометраж Ціна, грн
Доставка в межах міста безкоштовно*
Доставка в передмістя, понад 10 км від межі міста розраховується адміністратором інтернет-магазину по кілометражу.

*- діє для категорії букетів.

 

Додаткові можливості доставки.
Години Ціна, грн
Доставка з 8:00 до 9:00, з 18:00 до 22:00 130 грн

 

Якщо хочете самостійно забрати замовлення, чекаємо Вас за адресою:
Fresh Rose
М.Львів вул.Хуторівки 4б , гуртівня 35
Графік роботи магазину:
пн-нд 8:00 – 18:00

ПРАВИЛА ДОСТАВКИ

 

1. Правило конфіденційності.
При оформленні замовлення ви можете скористатися правом конфіденційності – вказавши, чи може адміністратор інтернет-магазину повідомляти одержувачу про те, що це доставка квітів і хто замовник, чи ні.

Якщо Ви бажаєте передати одержувачу будь-яку інформацію, у Вас є можливість вказати її в листівці, прикріпленою до квітів.

2. Доставка в святкові дні.

У святкові дні адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачем заздалегідь, за один або кілька днів до доставки, для уточнення зручного часу і адреси для отримання подарунка.

3. Доставка за попереднім дзвінком одержувачу.

Адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачем перед доставкою і уточнює зручний час і адресу для отримання подарунка.

4. Доставки без попереднього дзвінка одержувачу.
При оформленні доставки подарунка без попереднього дзвінка адміністратором інтернет-магазину одержувачу, замовник повинен надати інформацію про час і місце доставки подарунка, згідно тимчасових інтервалів доставки встановлених інтернет-магазином Freshrose.

Просимо Вас ознайомитися з труднощами, які можуть виникнути під час доставки без попереднього дзвінка одержувачу:

  • кур’єр приїжджає за вказаною адресою, але даний адрес не коректний;
  • за вказаною адресою одержувач не проживає;
  • кур’єру не відкрили двері.

У таких випадках, адміністратор інтернет-магазину повідомляє замовнику про цю проблему з метою максимально-швидкого вирішення ситуації, що склалася. Якщо замовник не може вирішити дану проблему самостійно, він може передати адміністратору інтернет-магазину телефон одержувача для узгодження з ним адреси і часу для отримання замовлення.

Після розмови з одержувачем, якщо такий відбувся, адміністратор інтернет-магазину зв’язується із замовником та інформує про результати розмови. У разі оформлення повторного виїзду кур’єра, замовник оплачує послугу, згідно з установленими тарифами.

Якщо протягом 24-х годин замовник або одержувач не виходить на зв’язок – замовлення вважається повністю виконаним, компанія не надає часткове або повне повернення суми.

Замовник несе повну відповідальність за надану інформацію в інтернет-магазин Freshrose.

5. Доставка на будинок.
Замовлення доставляється одержувачу особисто в руки або довіреній особі за погодженням з одержувачем або замовником.

6. Доставка на місце роботи, в офісний або бізнес-центр.
Доставка здійснюється тільки до ресепшена.

Якщо одержувач не може спуститися до пропускного пункту або відсутній за адресою в зазначений час, адміністратор інтернет-магазину погоджує з замовником або одержувачем можливість передати подарунок через співробітників, які знають одержувача.

7. Доставка в готель, готель.
Доставка здійснюється тільки до ресепшена.

Для успішної доставки замовлення, при оформленні замовлення необхідно вказати номер, в якому проживає одержувач, ім’я, прізвище і номер мобільного телефону, для того, щоб ресепшіоніст зміг зв’язатися з одержувачем. Кур’єр інтернет-магазину передає подарунок виключно в руки ресепшионіста, далі інтернет-магазин Freshrose не несе відповідальність за терміни передачі подарунка.

Всі результати пошуку